A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Порядок звернення громадян

Забезпечення механізму встановлення зворотного зв’язку в роботі з громадянами здійснює загальний відділ, організаційно-інформаційного забезпечення та документообігу апарату селищної ради.    Основним завданням із зверненнями громадян є забезпечення належного розгляду звернень та організації прийому громадян селищним головою, заступниками селищного голови та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету селищної ради,  перевірки стану цієї роботи в  структурних підрозділах селищної ради. Розгляд звернень громадян, що надійшли на адресу селищної ради здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».

Звернення може бути усним чи письмовим.

Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

З метою ефективного реагування на звернення громадян, згідно із статтею 5 цього Закону, встановлено наступні вимоги до оформлення офіційного звернення громадян:

 

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

 

Письмові звернення до Пантаївської селищної ради можна надсилати за адресою: 28023, Кіровоградська область, Олександрійський район, смт. Пантаївка, вул. Миру,7А

 

Графік роботи: понеділок — четвер — 8.00 — 17.00, п’ятниця — 8.00 — 15.30.

 

 

 

 

ЗРАЗОК ЗАЯВИ

 

 

Пантаївському селищному голові

Бульбі Ігорю Володимировичу

 

_____________________

 прізвище, ім’я, по батькові,

соціальний стан (ветеран праці, учасник війни, учасник бойових дій, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС,

одинока мати, члени багатодітної сім’ї,   дитина війни, пенсіонер, робітник, службовець, підприємець,  особа з інвалідністю тощо),

домашня адреса, телефон  заявника

 

ЗАЯВА

 

СТИСЛИЙ ВИКЛАД ПОРУШЕНОГО ПИТАННЯ

 

 

 

 

 

Дата

Підпис

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь