A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Перелік адміністративних послуг, які надаються у Центр надання адміністративних послуг

Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб

 

1. Реєстрація місця проживання/перебування особи.

2. Зняття з реєстрації місця проживання особи.

3. Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання/перебування особи.

4. Внесення до паспорта громадянина України зміни назви вулиці (проспектів, площ, провулків), нумерації будинків.

 

Державна реєстрація права власності на нерухоме майно інших речових прав на нерухоме майно

 

5. Державна реєстрація права власності на нерухоме майно.

6. Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно, обтяження права на нерухоме майно, іпотеки.

7. Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

8. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

9. Внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень у зв'язку з допущенням технічної помилки з вини державного реєстратора прав на нерухоме майно.

10. Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

11. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.

 

Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань

 

12. Державна реєстрація юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу) (крім громадського формування).

13. Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (крім громадського формування).

14. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі установчого документа (крім громадського формування).

15. Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (крім громадського формування).

16. Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадських формувань).

17. Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

18. Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування), що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

19. Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

20. Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора (крім громадського формування).

21. Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування).

22. Державна реєстрація припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування).

23. Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування).

24. Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування).

25. Державна реєстрація фізичної особи–підприємця.

26. Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу- підприємця, зареєстровану до 01 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в  Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

27. Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.

28. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця за її рішенням.

29. Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи–підприємця у разі її смерті.

30. Надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у паперовій формі для проставляння апостиля, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, копії документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи-підприємця).

 

Послуги служби у справах дітей

 

31. Надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна дитини.

32. Надання/відмова на відрахування дитини з навчального закладу.

 

Земельні питання місцевого значення

 

33. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та передачу громадянам України земельних ділянок безоплатно у власність (приватизація земельних ділянок, що знаходяться у користуванні громадян).

34. Затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки та надання у власність/постійне користування/в оренду земельної ділянки, що перебуває в комунальній власності.

35. Затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок.

36. Затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.

37. Передача земельної ділянки в постійне користування/в оренду (земельні ділянки, на які зареєстровано права комунальної власності, але не були передані в користування та в разі закінчення строку договору оренди).

38. Продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення комунальної власності (на яких розміщено об’єкти нерухомого майна, що є власністю  покупця цієї ділянки), межі якої визначені в натурі, без зміни її цільового призначення.

39. Поновлення договору оренди земельної ділянки.

40. Внесення змін до діючого договору оренди земельної ділянки.

41. Припинення права користування земельною ділянкою (вилучення земельної ділянки, добровільної відмови, розірвання/припинення договору оренди землі, припинення права постійного користування).

42. Припинення права власності на земельну ділянку в разі добровільної відмови власника від права на земельну ділянку.

43. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок у власність, постійне користування або оренду.

44. Надання дозволу на розроблення технічної документації із  землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості).

45. Надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо поділу (об’єднання) земельних ділянок.

46. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки.

47. Надання дозволу на передачу земельної ділянки в суборенду.

48. Надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у власність (шляхом викупу) на яких розміщено об’єкти нерухомого майна, що є власністю покупця цієї ділянки.

49. Затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земельної ділянки.

 

Послуги Головного управління Держгеокадастру у Кіровоградській області

 

50. Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної власності.

51. Видача дозволу на зняття та перенесення грунтового покриву земельних ділянок.

52. Проведення обов'язкової державної експертизи землевпорядної документації.

53. Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

54. Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює  його ведення.

55. Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки  у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання).

56. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

57. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території  адміністративно- територіальних одиниць.

58. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель.

59. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містить узагальнену інформацію про землі (території).

60. Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану).

61. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законом та прийнятими відповідно до них нормативно- правовими актами з видачею витягу.

62. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу.

63. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах адміністративно-територіальних одиниць, з видачею витягу.

64. Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру.

65. Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу.

66. Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення державного земельного кадастру.

67. Внесення до Державного земельного кадастру відомостей  про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється права суборенди, сервітуту, з видачею витягу.

68. Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до державного фонду документації із землеустрою.

 

Послуги  місцевого значення

 

69. Видача (продовження дії) дозволу на розміщення реклами.

70. Видача будівельного паспорту (внесення змін до будівельного паспорту) забудови земельної ділянки.

71. Надання (внесення змін) містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки.

72. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності.

73. Видача висновку про погодження документації із землеустрою.

74. Надання дозволу на порушення об’єктів благоустрою.

75. Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна.

76. Видача довідки про зміну назви вулиці.

77. Видача довідки про наявність господарства (пасіки).

78. Видача довідки, що громадянин не працює.

79. Видача довідки матері, яка народила та виховала до 6-ти річного віку дитину з інвалідністю.

80. Видача довідки матері, яка народила та виховала до 6-ти річного віку 5 та більше дітей.

81. Видача довідки про здійснення особою постійного догляду за особою з інвалідністю/особою похилого віку.

82. Видача довідки про те, що дитина (діти) проживає (ють) та знахо-диться (яться) на повному утриманні одного з батьків (обох батьків).

83. Видача довідки про склад сім’ї.

84. Видача довідки про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

85. Видача довідки про спільне проживання та ведення спільного господарства до дня смерті пенсіонера (для виплати недоотриманої пенсії померлого).

86. Видача довідки про фактичне проживання внутрішньопереміщеної особи.

87. Видача довідки про фактичне місце проживання.

88. Видача довідки про реєстрацію місця проживання матері та дитини.

89. Видача довідки про членство в особистому селянському господарстві.

90. Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок.

 

Державна реєстрація актів цивільного стану

 

91. Державна реєстрація народження.

92. Державна реєстрація шлюбу.

93. Державна реєстрація смерті.

 

Послуги управління соціального захисту

94. Прийом документів для призначення субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

95. Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

96. Прийом документів для призначення одноразової винагороди жінкам, яким присвоєне почесне звання України "Мати-героїня".

97. Прийом заяви щодо соціального обслуговування громадянина територіальним центром соціального обслуговування  (надання соціальних послуг).

98. Прийом документів та видача довідки для отримання пільг інвалідам, які не мають права на пенсію чи соціальну допомогу.

99. Прийом заяви на видачу особі подання про можливість призначити  її опікуном або піклувальником повнолітньої недієздатної особи, або особи цивільна дієздатність якої обмежена.

100. Прийом заяви на видачу дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо:

відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній  реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів  щодо іншого цінного майна; управління нерухомим майном, або майном, яке потребує  постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; передання нерухомого майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа за договором в управління іншій особі.

101. Прийом заяви на видачу дозволу піклувальнику для надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочину, щодо відмови від майнових прав підопічного, видання письмових зобов’язань від імені підопічного, укладення договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній  реєстрації, в тому числі договорів щодо поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладення договорів  щодо іншого цінного майна.

102. Прийом документів для призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям.

103. Прийом документів для призначення державної допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами особам, які не застраховані в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.

104. Прийом документів для призначення державної допомоги при народженні дитини.

105. Прийом документів для призначення державної допомоги при усиновленні дитини.

106. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей одиноким матерям.

107. Прийом документів для призначення державної допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.

108. Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю.

109. Прийом документів для надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю.

110. Прийом документів для надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю.

111. Прийом документів для надання державної соціальної допомоги на догляд.

112. Прийом документів для надання компенсаційної виплати фізичній особі, яка надає соціальні послуги.

113. Прийом документів для надання грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею.

114. Прийом документів на призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

115. Прийом документів на призначення одноразової грошової допомоги  у разі загибелі (смерті) або інвалідності волонтера внаслідок поранення (контузії, травми або каліцтва), отриманого під час надання волонтерської  допомоги в районі проведення антитерористичної операції, бойових дій та збройного конфлікту.

116. Прийом документів на призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

117. Прийом документів на призначення та виплату одноразової компенсації сім’ям, які втратили годувальника із числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою, та учасників ліквідації наслідків інших ядерних аварій, осіб, які брали участь у ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт, смерть яких пов’язана з участю у ліквідації наслідків інших ядерних аварій, ядерних випробуваннях, військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, складанні ядерних зарядів і виконанні на них регламентних робіт; одноразової компенсації батькам померлого учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, смерть якого пов’язана з Чорнобильською катастрофою.

118. Прийом документів для видачі направлення (путівки) особам з інвалідністю та / або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та/або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад.

119. Прийом документів для видачі направлення на проходження обласної, центральної міської у м. Києві та м. Севастополі медико-соціальної експертної комісії для взяття на облік для забезпечення осіб з інвалідністю автомобілями.

120. Прийом документів для видачі направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю.

121. Прийом документів на видачу путівки на влаштування до будинку-інтернату для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, геріатричного пансіонату, пансіонату для ветеранів війни і праці, психоневрологічного інтернату, дитячого будинку-інтернату або молодіжного відділення дитячого будинку-інтернату.

122. Прийом документів для встановлення статусу та видання посвідчень батьків багатодітної сім’ї  та дитини з багатодітної сім’ї.

123. Прийом документів для видачі посвідчень особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та іншим категоріям громадян.

124. Прийом документів для встановлення статусу члена сім’ї загиблого ветерана війни.

125. Прийом документів для встановлення статусу учасника війни.

126. Прийом документів для встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни.

127. Прийом документів для видачі посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю.

128. Прийом документів для надання допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною.

129. Прийом документів для призначен-ня та виплати компенсацій та допомоги учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, учасникам ліквідації ядерних аварій, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, потерпілим від радіаційного опромінення, віднесених до катего-рій 1, 2 та 3, дітям, потерпілим від Чорнобильської катастрофи, дітям з інвалідністю внаслідок Чорнобильської катастрофи.

130. Прийом документів для надання допомоги дітям, які виховуються в багатодітних сім’ях.

131. Прийом документів для призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу.

 

Послуги Олександрійського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Кіровоградської області

 

132. Призначення (перерахунок) пенсій.

133. Надання допомоги на поховання та недоотриманої пенсії.

134. Видача пенсійного посвідчення.

135. Видача довідок про розмір пенсії.

136. Видача довідок про перебування/не перебування на обліку.

137. Видача довідок про заробітну плату за формою ОК-5 (ОК-2, ОК-7).

138. Переведення пенсії за новим місцем проживання.

139. Зміна способу виплати пенсії.

Послуги Олександрійського міськрайонного центру зайнятості

140. Прийом документів для призначення, перерахунку та виплати допомоги по безробіттю.

141. Надання довідок про розмір допомоги по безробіттю.

Послуги дозвільного характеру

142. Видача дозволу на спеціальне водокористування.

143. Реєстрація декларації про відходи.

144. Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення.

145. Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

146. Анулювання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами.

147. Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.

148. Дозвіл на проведення робіт на пам'ятках місцевого значення (крім пам'яток археології) їх територіях та в зонах охорони , реєстрація дозволів на проведення археологічних розвідок, розкопок.

149. Погодження відповідних програм та проектів містобудівних, архітектурних і ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт, реалізація яких може позначитися на стані пам'яток місцевого значення, їх територій і зон охорони.

150. Погодження відчуження або передачі пам'яток місцевого значення їхніми власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування або управління

151. Видача дозволу на участь у дорожньому русі транспортних засобів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні.

152. Видача рішення про продаж земельних ділянок державної власності.

153. Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності.

154. Видача кваліфікаційних свідоцтв сільськогосподарських дорадників та сільськогосподарських експертів-дорадників.

155. Видача сертифікатів племінних (генетичних) ресурсів.

156. Видача ліцензій на право провадження освітньої діяльності у сфері дошкільної освіти.

157. Видача ліцензії на право провадження освітньої діяльності (розширення провадження освітньої діяльності) у сфері повної загальної середньої освіти.

158. Звуження провадження освітньої діяльності у сфері повної загальної середньої освіти.

159. Переоформлення ліцензії на право провадження освітньої діяльності у сферах дошкільної та повної загальної середньої освіти.

160. Зупинення, відновлення дій ліцензій повністю або частково, анулювання ліцензії повністю або частково, анулювання ліцензії повністю або частково на провадження освітньої діяльності у сферах дошкільної та повної загальної середньої освіти.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь