Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за ІV квартал 2024 року
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 01 серпня 2024 року № 685-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2024 року" Пантаївська селищна рада за ІV квартал 2024 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію" та Кіровоградський обласний контактний центр.
До селищної ради за IV квартал 2024 року надійшло 36 звернень громадян, що на 13 звернень більше ніж за відповідний період 2023 року (23), а саме:
через органи влади – 5, з них: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 0, Урядову гарячу лінію – 5.
поштою (електронною поштою) – 16;
на особистих прийомах – 15.
Індивідуальні – 35; колективне – 1.
Листи – 31; усні – 5.
Первинні звернення – 36; повторних звернень, скарг та пропозицій не надходило.
Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: с-ща Пантаївка – 22 (61,1%), с. Диківка – 8 (22,2%), с. Ясинуватка – 4 (11,1%), с. Бандурівка – 1 (2,8%), с. Морозівка – 1 (2,8%), від жителів інших населених пунктів області та країни не звернення надходили.
Із усіх звернень, які надійшли селищної ради за IV квартал 2024 року (36): вирішені позитивно 16, що становить 44,5% від загальної кількості, на 17 звернень надані відповідні роз'яснення (47,2%), звернення, що залишилися на розгляді – 3 (8,3%).
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це питання:
соціального захисту населення – 18 (50%), що на 14 звернень більше ніж за відповідний період 2023 року (4), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати матеріальної допомоги на лікування, гуманітарної допомоги. Особлива увага приділялась до звернень учасників бойових дій, військовослужбовців, що отримали поранення в наслідок виконання військових обов'язків по захисту території Батьківщини;
комунального господарства – 7 (19,4%), що на 1 звернення більше ніж за жовтень-грудень 2023 року (6), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, експлуатації та ремонту житла;
аграрної політики та земельних відносин – 4 (11,1%), на 3 звернення більше ніж за відповідний період 2023 року (1);
житлової політики – 2 (5,5%), на 1 звернення більше ніж за відповідний період 2023 року (1);
праці і заробітної плати – 1 (2,8%), за відповідний період 2023 року звернень по цьому питанню не надходило;
фінансової, податкової, митної політики – 1 (2,8%), за відповідний період 2023 року звернень по цьому питанню не надходило;
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 1 (2,8%), за відповідний період 2023 року звернень по цьому питанню не надходило;
діяльності органів місцевого самоврядування – 1 (2,8%), за відповідний період 2023 року звернень по цьому питанню не надходило;
інші питання – 1 (2,8%), мають однакові показники за відповідний період у 2023 році (1).
Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
За IV квартал 2024 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: учасники бойових дій – 7; внутрішньо переміщені особи – 5; особи з інвалідністю ІІ групи – 1; особи з інвалідністю І групи – 1; інші категорії – 22.
За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 11, військовослужбовці – 6; робітники – 1; безробітні – 1, працівники бюджетної сфери – 3; інші категорії – 14.
Протягом IV кварталу 2024 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 5 звернень, що на 7 звернень менше ніж за відповідний період 2023 року (12). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень (36), що надійшли за IV квартал 2024 року – 13,9%
Найбільше дзвінків від населення отримано із: с. Ясинуватка – 4 (80%),
с-ще Пантаївка – 1 (20%), від жителів інших населених пунктів області звернень не надходило.
Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) звернень не надходило.
Актуальні питання, які цікавили громадян, що звертались через Урядову "гарячу лінію" – надання гуманітарної допомоги.
Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.
Діяльність селищної ради спрямована на об’єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.