Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до селищної ради за ІІІ квартал 2024 року
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 01 серпня 2024 року № 685-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2024 року" Пантаївська селищна рада у ІІІ кварталі 2024 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський обласний контактний центр.
До селищної ради станом на 01 жовтня 2024 року надійшло 45 звернень громадян, що на 14 звернень більше ніж за відповідний період 2023 року (31), а саме:
через органи влади – 8, т.ч.: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 3, через Урядову гарячу лінію – 2, через інші органи
влади – 1; через обласну державну адміністрацію – 2;
поштою (електронною поштою) – 17;
на особистому прийомі громадян – 20.
Індивідуальні 39; колективні – 6.
Листи – 40; електронне – 2; усне – 3.
Первинні звернення – 45; повторні звернення до селищної ради не надходили.
Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша їх кількість надійшла від жителів: селища Пантаївка – 33 (73,33%), с. Диківка – 5 (11,11%), с. Бандурівка – 4 (8,89%), від жителів інших міст та населених пунктів – 3 (6,67%).
Із усіх звернень, які надійшли до селищної ради за ІІІ квартал 2024 року (45): вирішені позитивно 23, що становить 51,11% від загальної кількості,
на 14 звернень надані відповідні роз'яснення (31,11%), звернення, які знаходяться на розгляді – 3 (6,67%), звернення що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян"
– 5 (11,11%).
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях, це:
соціального захисту населення – 17 (37,78%), що на 10 звернень більше у порівнянні з відповідним періодом 2023 року (7), з них найбільша кількість з питань виплати матеріальної допомоги на лікування. Особлива увага приділялась до звернень щодо надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій, які були поранені під час виконання службового обов'язку з оборони території нашої держави та виплати одноразової матеріальної допомоги сім'ям загиблих військовослужбовців;
комунального господарства – 13 (28,89%), що відповідає кількості звернень громадян за відповідний період 2023 року (13), найбільша кількість питань щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, електропостачання населених пунктів, будинків, гаряче та холодне водопостачання, експлуатація та ремонт житла;
аграрної політики та земельних відносин – 4 (8,89%) найбільш актуальні у цій сфері питання щодо встановлення меж земельних ділянок, за відповідний період 2023 року звернення не находили;
діяльність радіо, телемереж, послуги Інтернет, мобільного зв'язку – 2 (4,45%);
житлова політика – 1 (2,22%);
екологія та природні ресурси –1 (2,22%);
виховання дітей – 1 (2,22%);
культура та культурна спадщина, туризм – 1 (2,22%);
освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 1 (2,22%);
інші питання – 4 (8,89%).
Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
За ІІІ квартал 2024 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: учасники бойових дій – 4; ВПО – 4, особи з інвалідністю
І групи – 1; інші категорії – 36.
Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування, питання комунального господарства.
За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 24, військовослужбовці – 5, робітники – 4, працівники бюджетної сфери – 1, підприємці – 1, інші категорії – 10.
За ІІІ квартал 2024 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 2 звернення, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2023 року (6). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли за ІІ квартал 2024 року (45), складає 4,45 – % (2), у 2023 році (31) – 19,35% (6).
Найбільше дзвінків від населення отримано із: селища Пантаївка – 2 (4,45%).
Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 3 звернення.
Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у липні – вересні 2024 року (45), складає – 6,67 % (3).
Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненням громадян оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.
Діяльність селищної ради спрямована на об'єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.