Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за ІІ квартал 2024 року

Дата: 29.07.2024 11:05
Кількість переглядів: 68

Фото без опису

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 31 січня 2024 року № 82-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної військової адміністрації, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2023 році" Пантаївська селищна рада у ІІ кварталі 2024 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський обласний контактний центр.

До селищної ради станом на 01 липня 2024 року надійшло 27 звернень громадян, що на 10 звернень менше ніж за відповідний період 2023 року (37), а саме:

через органи влади – 6, т.ч.: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 0, через Урядову гарячу лінію – 5, через інші органи
влади – 1;

поштою (електронною поштою) – 10;

на особистому прийомі громадян – 11.

Індивідуальні –24; колективні – 3.

Листи – 23; електронне – 2; усне – 2.

Первинні звернення – 27; повторні звернення до селищної ради не надходили.

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша їх кількість надійшла від жителів: селища Пантаївка – 17 (62,96%), с. Диківка – 5 (18,52%), с. Бандурівка – 2 (7,41%),  від жителів інших міст та населених пунктів – 3 (11,11%).

Із усіх звернень, які надійшли до селищної ради за ІІ квартал 2024 року (27): вирішені позитивно 12, що становить 44,44% від загальної кількості,
на 10 звернень надані відповідні роз'яснення (37,04%), звернення, які знаходяться на розгляді – 4 (14,82%), звернення що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" - 1 (3,70%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях, це:

соціального захисту населення – 10 (37,04%), що на 7 звернень менше у порівнянні з відповідним періодом 2023 року (17), з них найбільша кількість з питань виплати матеріальної допомоги на лікування. Особлива увага приділялась до звернень щодо надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій, які були поранені під час виконання службового обов'язку з оборони території нашої держави та виплати одноразової матеріальної допомоги сім'ям загиблих військовослужбовців;

комунального господарства – 7 (25,93%), що на 3 звернення менше ніж за квітень-червень 2023 року (10), найбільша кількість питань щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, електропостачання населених пунктів, будинків, гаряче та холодне водопостачання;

аграрної політики та земельних відносин – 3 (11,11%), що на 3 звернення більше ніж за відповідний період  2023 року (0), найбільш актуальні у цій сфері питання щодо виплати орендної плати за землю, встановлення меж земельних ділянок;

культура та культурна спадщина, туризм – 2 (7,41%);

фінансова, податкова, митна політика – 1 (3,70%);

охорона здоров'я -1 (3,70%);

житлова політика – 1 (3,70%);

інші питання – 2 (7,41%).

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За ІІ квартал 2024 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: учасники бойових дій – 4; ВПО – 2, інші категорії – 21.

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування, питання комунального господарства.

За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 3, військовослужбовці – 4, робітники – 7, працівники бюджетної сфери – 3, підприємці – 1, безробітні - 1, інші категорії – 8.

За ІІ квартал 2024 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 5 звернень, що на 2 звернення менше ніж за відповідний період 2023 року (7). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли за ІІ квартал 2024 року (27), складає - 18,52% (5), у 2023 році (37) – 18,91% (7).

Найбільше дзвінків від населення отримано із: селища Пантаївка – 2 (7,41%), с. Диківка – 2 (7,41%), від жителів інших населених пунктів області – 1 (3,70%).

Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) звернень не надходило.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у квітні – червні 2024 року (37), складає - 10,81% (4).

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненням громадян оприлюднюється на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.

Діяльність селищної ради спрямована на об'єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь