A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за 2023 рік

Дата: 29.01.2024 10:20
Кількість переглядів: 59

 

 

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 03 серпня 2023 року № 890-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2023 року" Пантаївська селищна рада у 2023 році проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський регіональний контактний центр.

До селищної ради протягом 2023 року надійшло 109 звернень громадян, що на 11 звернень більше ніж у 2022 році (98).

Безпосередньо до керівництва селищної ради під час особистих прийомів громадян, зареєстровано 16 звернень, що на 8 звернень більше ніж у 2022 році (8). Особисто селищним головою було розглянуто 12 звернень, що на 7 більше у порівняні з 2022 роком (5). Найбільше у своїх зверненнях на особистому прийомі громадяни порушували питання призначення та виплати матеріальної допомоги; санітарного стану, благоустрою населених пунктів, прибудинкових територій; ремонт доріг, вулиць.

За 2023 рік до селищної ради надійшло 109 звернень, серед яких –
55 поштою, 16 – надано громадянами на особистих прийомах, через органи влади – 38, з них: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 8, Урядову гарячу лінію – 30.

Колективних звернень – 4, що становить 3,7% від загальної кількості звернень (109). Первинні звернення – 108; повторні звернення – 1 (надання гуманітарної допомоги).

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: смт Пантаївка – 60 (55%), с. Диківка – 16 (14,7%), с. Ясинуватка – 9 (8,3%), с. Бандурівка – 9 (8,3%), від жителів інших населених пунктів області та країни – 12 (11%), найменша кількість звернень надійшла від жителів с. Оліївка - 2 (1,8%), с. Морозівка – 1 (0,9%).

До селищної ради 2023 році надходили: заяви – 108 (99,1%) та скарги – 1 (0,9%). Зауваження та пропозиції не надходили.

Із усіх звернень, які надійшли селищної ради за 2023 рік (109): вирішені позитивно 43, що становить 39,5% від загальної кількості, на 58 звернення надані відповідні роз'яснення (53,2%), звернення, що пересилаються заналежністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" – 8 (7,3%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:

соціального захисту населення – 36 (33%), що на 14 звернень менше ніж за відповідний період 2022 року (50), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати матеріальної допомоги на лікування поранених та надання гуманітарної допомоги;

комунального господарства – 34 (31,2%), що на 16 звернень більше ніж у 2022 році (18), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, електропостачання населених пунктів, будинків, водопостачання;

освіта, наукова науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 12 (11%), у 2022 році звернень по цьому питанню не надходило;

екологія та природні ресурси – 5 (4,58%), мають однакові показники з
2022 роком (5);

аграрної політики та земельних відносин – 5 (4,58%), що на 2 звернення більше ніж у 2022 році (3), найбільш актуальні у цій сфері питання – щодо виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, виплати орендної плати за землю, встановлення меж земельних ділянок;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 4 (3,66%), мають однакові показники з 2022 роком (4);

культура та культурна спадщина, туризм – 3 (2,75%), що на 2 звернення більше ніж у 2022 році (1);

житлова політика – 2 (1,83%), що на 1 звернення більше ніж у 2022 році (1);

транспорт і зв'язок, пільгове перевезення пасажирів – 2 (1,83%), що на
1 звернення більше ніж у 2022 році (1);

діяльність органів місцевого самоврядування – 2 (1,83%), що на
2 звернення менше за відповідний період 2022 році (4);

питання пов'язані з торгівлею (у тому числі з стихійна торгівля) – 1 (0,91%), мають однакові показники з 2022 роком;

охорона здоров'я – 1 (0,91%), мають однакові показники з 2022 роком;

сімейна гендерна політика, захист прав дітей – 1 (0,91%), у 2022 році звернень по цьому питанню не надходило; інші питання – 1 (0,91%), що на 8 звернень менше ніж у 2022 році (9).

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У 2023 році громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: Учасники бойових дій - 9; особи з інвалідністю ІІ групи – 9; особи з інвалідністю ІІІ групи – 3; члени багатодітних сімей – 3; одинокі матері – 1; учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1; особа з інвалідністю в наслідок війни – 1; інші категорії – 82.

За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 25, військовослужбовці – 9; працівники бюджетної сфери – 3; робітники – 5; безробітні – 14, здобувачі освіти – 1; інші категорії – 52.

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.

У 2023 році до селищної ради надійшло 2 звернення громадян щодо діяльності органів місцевого самоврядування, що на 2 звернення менше у порівнянні з 2022 роком.

Протягом 2023 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 30 звернень, що на 17 звернень більше ніж за відповідний період
2022 року (13). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли у 2023 році (109) – 27,5% (30), у 2022 році (98), складала 13,2% (13).

Найбільше дзвінків від населення отримано із: смт Пантаївка – 16 (14,7%), с. Диківка – 5 (4,6 %), Оліївка – 1 (0,9 %), від жителів інших населених пунктів області – 8 (7,3%).

Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 8 звернень.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2023 році (8), складає 7,3%.

Найбільше дзвінків населення отримано із: смт Пантаївка – 3 (2,8%),
с. Бандурівка – 2 (1,8%), с. Ясинуватка – 1 (0,9%),  с. Оліївка – 1 (0,9%), від жителів інших населених пунктів області – 1 (0.9%).

Актуальні питання, які цікавили громадян, що звертались через Урядову "гарячу лінію" та через Кіровоградський регіональний контактний центр – надання гуманітарної допомоги та  освітні питання.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь