A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за ІV квартал 2023 року

Дата: 26.01.2024 10:18
Кількість переглядів: 19

 

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 03 серпня 2023 року № 890-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2023 року" Пантаївська селищна рада за ІV квартал 2023 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію" та Кіровоградський обласний контактний центр.

До селищної ради за IV квартал 2023 року надійшло 23 звернення громадян, що на 6 звернень більше ніж у 2022 році (17), серед яких – 5 поштою, 5 – надано громадянами на особистих прийомах, через органи влади – 13, з них: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 1, Урядову гарячу лінію – 12. Колективних, повторних звернень, скарг та пропозицій не надходило.

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: смт Пантаївка – 14 (60,87%), с. Диківка – 5 (21,74%), с. Ясинуватка – 1 (4,35%), від жителів інших населених пунктів області та країни – 3 (13,04%)

Із усіх звернень, які надійшли селищної ради за IV квартал 2023 року (23): вирішені позитивно 9, що становить 39,13% від загальної кількості, на 13 звернення надані відповідні роз'яснення (56,52%), звернення, що пересилаються заналежністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" – 1 (4,35%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:

комунального господарства – 6 (26,08%), що на 3 звернення більше ніж у 2022 році (3), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів;

освіта, наукова науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 6 (26,08%), за відповідний період 2022 року звернень по цьому питанню не надходило;

соціального захисту населення – 4 (17,39%), що на 5 звернень менше ніж за відповідний період 2022 року (9), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати матеріальної допомоги.

екологія та природні ресурси – 2 (8,7%), за відповідний період 2022 року звернень по цьому питанню не надходило;

культура та культурна спадщина, туризм – 2 (8,7%), що на 1 звернення більше ніж у 2022 році (1);

аграрної політики та земельних відносин – 1 (4,35%), за відповідний період 2022 року звернень по цьому питанню не надходило;

житлова політика – 1 (4,35%), за відповідний період 2022 року звернень по цьому питанню не надходило;

інші питання – 1 (4,35%), що на 1 звернення менше ніж за відповідний період у 2022 році (2).

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За IV квартал 2023 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: Учасники бойових дій - 1; особи з інвалідністю ІІ групи – 1; учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС – 1; інші категорії – 20.

За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 4, військовослужбовці – 1; робітники – 1; безробітні – 5, інші категорії – 12.

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.

Протягом IV кварталу 2023 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 12 звернень, що на 8 звернень більше ніж за відповідний період 2022 року (4). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень(23), що надійшли за IV квартал 2023 року – 52,2 %

Найбільше дзвінків від населення отримано із: смт Пантаївка – 10 (43,5%), с. Диківка – 1 (4,35%), від жителів інших населених пунктів області – 1 (4,35%).

Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 1 звернення.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради за IV квартал 2023 року(23), складає 4,35%.

Актуальні питання, які цікавили громадян, що звертались через Урядову "гарячу лінію" та через Кіровоградський регіональний контактний центр – надання гуманітарної допомоги та  освітні питання.

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь