A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за ІІІ квартал 2023 року

Дата: 18.10.2023 13:08
Кількість переглядів: 39

 

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року

№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", на виконання розпорядження начальника обласної військової адміністрації від 03 серпня 2023 року № 890-р "Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування області протягом першого півріччя 2023 року" Пантаївська селищна рада за ІІІ квартал 2023 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію" та Кіровоградський обласний контактний центр.

До селищної ради станом на 01 жовтня 2023 року надійшло 31 звернення громадян, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2022 року (35), а саме:

через органи влади – 8, в т.ч.: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 2 (5), через Урядову гарячу лінію – 6 (6);

поштою (електронною поштою) – 15;

на особистому прийомі громадян - 8, прийнято особисто головою селищної ради – 6;

індивідуальних звернень – 29, з них 1скарга; колективних – 2,

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: смт Пантаївка – 16 (51,6%), с. Ясинуватка – 5 (16,1%), с. Бандурівка – 3 (9,7%), с. Диківка – 2 (6,5),
від жителів інших населених пунктів області – 5 (16,1%).

Із усіх звернень, які надійшли до селищної ради за ІІІ квартал 2023 року (31) вирішені позитивно 8, що становить 25,8% від загальної кількості,
на 12 звернень надані відповідні роз'яснення (38,7%), звернення, які знаходяться на розгляді – 6 (19,4%), переслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" – 5 (16,1%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях, це:

комунального господарства – 13 (41,9%), що на 4 звернень більше ніж за відповідний період 2022 року (9), найбільша кількість питань щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, ремонту житла;

соціального захисту населення – 7 (22,6%), що на 10 звернень менше ніж за відповідний період 2022 року (17), з них найбільша кількість з питань виплати матеріальної допомоги на лікування. Особлива увага приділялась до звернень щодо надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій, які були поранені під час виконання службового обов'язку з оборони території нашої держави;

освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність – 3 (9,7%);

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку. Реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 2 (6,4%).

інші питання – 6 (19,4%).

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

За ІІІ квартал 2023 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: учасники бойових дій – 3, особи з інвалідністю
ІІ групи – 2, особа з інвалідністю внаслідок війни – 1, одинока мати – 1, інші категорії – 24.

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та питання комунального господарства.

За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 7, безробітні – 3, військові – 3, робітники – 2, працівники бюджетної сфери – 1, учень,
студент - 1, інші категорії – 14.

За ІІІ квартал 2023 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 6 звернень. Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли за ІІІ квартал 2023 року, складає 19,4% (31).

Найбільше дзвінків від населення отримано із: інших населених пунктів та областей – 5 (16,1%), смт Пантаївка – 1 (3,2%).

Через Кіровоградський регіональний  контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 2 звернення.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2023 році (31), складає 6,4%.

Дзвінки отримано із: смт Пантаївка – 1 (3,2%), с. Бандурівка – 1 (3,2%).

Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненням громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.

Діяльність селищної ради спрямована на об'єктивний, всебічний розгляд звернень громадян, дотримання термінів їх виконання та вирішення порушених у зверненнях питань.


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь