Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради у І півріччі 2022 року

Дата: 28.07.2022 09:41
Кількість переглядів: 93

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

Структурні  підрозділи селищної ради у І півріччі 2022 року проводили роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський обласний контактний центр.

 

До селищної ради  на 01 липня  2022 року надійшло 46 звернень громадян, що на 79 звернень менше ніж у 2021 році (125)

Звернення громадян, що надійшли до селищної ради у 2022 році, від:

Президента України – 0;

Верховної Ради України – 0;

Кабінету Міністрів України – 0;

через органи влади – 12, т.ч.: через Гарячу лінію голови ОДА – 9, через Урядову гарячу лінію -3; поштою (електронною поштою) – 26, з них 3 колективних звернень, що становить 6 % від загальної кількості звернень (46). Повторні звернення до селищної ради не надходили.

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша їх кількість звернень надійшла від жителів: смт.  Пантаївки – 30(65,2%),  с. Диківки – 5 (10,8 %), від жителів інших населених пунктів області – 4 (8,6%), найменша кількість звернень надійшла від жителів:

с. Бандурівки  – 3 ( 6,5%) с. Морозівки  – 1 (2,2%), с. Ясинуватки – 1 (2,2%).

Із усіх звернень, які надійшли до селищної ради у І півріччі 2022 року (46): вирішені позитивно 17, що становить 36,9% від загальної кількості, на 24 звернень надані відповідні роз'яснення (52,1%), відмовлено у задоволенні – 0, звернення, що пересилається за належністю відповідно статті 7 Закону України «Про звернення громадян» -1 (2,2%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:

соціального захисту населення – 24 (52,1%), що на 1 звернення більше ніж у 2021 році (23),  з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати матеріальної допомоги;

комунального господарства – 6 (13%), що на 20 звернень менше ніж у 2021 році (20), найбільша кількість питань – щодо теплопостачання;

аграрної політики та земельних відносин - 3 (6,5%), що на
34 звернення менше ніж у 2021 році (37), найбільш актуальні у даній сфері питання – щодо передачі в оренду земельних та майнових паїв;

Також порушувались питання щодо діяльності органів місцевого самоврядування -2, щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації -2,  щодо екології та природних ресурсів – 2, що становить  13% від загальної кількості звернень;

Питання щодо діяльності послуг мобільного зв’язку та мережі Інтернет  -1, охорони здоров’я, а саме забезпечення ліками -1, питання пов’язані з торгівлею (у тому числі і стихійна торгівля) – 1, що становить 6,5% від загальної кількості звернень громадян за І півріччя (46) та інші питання - 4 (8,6 %).

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень та забезпечено проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У І півріччі 2022 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: особи з інвалідністю ІІ групи – 2; особи з інвалідністю ІІІ групи – 1; члени багатодітних сімей – 2.

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.

У І півріччі 2022 року  до селищної ради надійшло 2 звернення громадян щодо діяльності органів місцевого самоврядування, що на 7 звернень менше у порівнянні з 2021 роком (9).

У І півріччі 2022 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 3 звернення, що на 4 звернення менше ніж за відповідний період 2021 року (7). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли у І півріччі 2022 році (46), складає 6,5% (3), у 2021 році (125) – 5,6 % (7).

Найбільше дзвінків від населення отримано із :  смт Пантаївки – 2 (4,3%). Надійшло 1 звернення від жителів інших населених пунктів області – (2,1%).  Через Кіровоградський обласний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 9 звернень.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2022 році (9), складає  19,5 %.

Найбільше дзвінків населення отримано із: смт Пантаївки – 4 (8,7%),

с. Диківки – 2 (4,3%), від жителів інших населених пунктів області надійшло 3 звернення – (6,5%).

Робота із зверненнями громадян на території Пантаївської громади знаходиться на постійному контролі у керівництва селищної ради.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь