До уваги споживачів!
Відповідно до Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" (далі - Закон) передбачено, що мовою обслуговування споживачів в Україні - є державна мова. Згідно зі статтею 30 Закону всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, мають обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари й послуги, у тому числі через інтернет-магазини та інтернет-каталоги, українською мовою.
Проте, на прохання клієнта, його обслуговування може здійснюватися
Звертаємо увагу, що розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 липня 2019 року №596-р затверджено Стратегію популяризації української мови до 2030 року ″Сильна мова - успішна держава″.
Щоб дізнатися громадську думку щодо реального стану використання української мови у закладах сфери обслуговування області презентуємо створену онлайн-форму (опитувальник) ″Будь в тренді - говори українською″. Дане опитування можна пройти за посиланням https://forms.gle/GDvEFCysXuqceiZ28. Постійне посилання на анкету для споживачів також розміщене на сторінці Facebook (https://www.facebook.com/economikaKODA).
У разі порушення прав на отримання інформації та послуг українською мовою, споживачі можуть звернутися до Уповноваженого із захисту державної мови на поштову адреса: 01001, м. Київ, провулок Музейний, 12, e-mail: lyst@mova-ombudsman.gov.ua або через форму Електронне звернення.