Що робити, якщо зник зв'язок та мобільний інтернет
Якщо зник зв’язок вашого оператора, необхідно спробувати скористатись національним роумінгом: можливо, в тому чи іншому населеному пункті у когось з операторів ситуація буде краща. Для цього треба зайти в налаштування й перевірити доступні мережі. Щоб скористатися функцією, необхідно відключити автовибір мережі і вибрати відповідно вручну – Vodafone UA, UA Kyivstar, lifecell:
Налаштування → Мобільна мережа (або Підключення) → Оператор;
- на iOS: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі.
Якщо підключитися до мережі не вийшло, спробуйте ще раз, і по можливості виберіть іншого оператора. Також перевірте, чи випадково не ввімкнено "Режим польоту". Ще як варіант – перезавантажте свій смартфон.
Якщо ж додзвонитися все одно не виходить – краще відправити "смс-ку". При цьому за будь-якої можливості варто відключати мобільний Інтернет, використовуючи для зв'язку стаціонарний або Wi-Fi.
Зауважимо, що тарифікація через національний роумінг зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора.
Переконливо радимо по можливості зменшити споживання мобільного інтернету під час відсутності електроенергії, щоб зменшити навантаження на обладнання, а відповідно, й енергоспоживання. Тоді обладнання зможе працювати довше, а люди зможуть в критичних ситуаціях скористатись зв’язком. Крім того, абонентам бажано використовувати для зв`язку послуги SMS та месенджерів, які "забирають" менше ресурсів мережі, ніж мобільний інтернет.
Потрібно відповідально споживати мобільний трафік під час відключень електроенергії. Також варто уникати споживання "важкого" контенту (відеосервіси), відключити автоматичне завантаження фото та відео у месенджерах: Якщо всі виконають ці прості дії, операторам буде легше забезпечити надійний доступ до мобільного інтернету.
Необхідно за можливості більш економно користуватись мобільним інтернетом, вимикати автозавантаження медіа в месенджерах, встановлювати низьку якість перегляду відео та інше для забезпечення стабільної роботи інфраструктури.