Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради у 2021 році

Дата: 26.01.2022 11:31
Кількість переглядів: 275

Фото без опису

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" структурні  підрозділи селищної ради у 2021 році проводили роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський обласний контактний центр.

До селищної ради протягом 2021 року надійшло 235 звернень громадян, що на 150 звернень більше ніж у 2020 році (85).

Безпосередньо до керівництва селищної ради під час особистих прийомів громадян, звернулося 9 осіб, що на 31 звернення менше ніж у 2020 році (40). Особисто селищним головою було розглянуто 8 звернень. Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях на особистому прийомі, це:

призначення і виплата матеріальної допомоги;

санітарний стан, благоустрій населених пунктів, експлуатація та ремонт житла;

виплати орендної плати за землю.

За 2021 рік до селищної ради надійшло 235 звернення, серед яких –
141 поштою, 9 –
надано громадянами на особистих прийомах, через уповноважену особу – 2, через інші органи влади, а саме від інших органів, установ, організацій – 6, через органи влади – 77, з них: через облдержадміністрацію – 38, Кіровоградський регіональний контактний центр – 21, Урядову гарячу лінію – 18. Колективних звернень – 23, що становить 9,7% від загальної кількості звернень (235). Повторні звернення до селищної ради не надходили.

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: смт Пантаївка – 83 (35,3%), с. Диківка – 34 (14,4%), від жителів інших населених пунктів області та країни – 104, з них 79 інформаційних запитів (44,2%), найменша кількість звернень надійшла від жителів с. Бандурівка – 7 (2,9%), с. Морозівка – 4 (1,7%), с. Ясинуватка – 3 (1,2%).

До селищної ради 2021 році надходили: інформаційні запити – 79, (33,6%), заяви – 145 (61,7%) та скарги – 11 (4,6%). Зауваження та пропозиції не надходили.

Із усіх звернень, які надійшли селищної ради за 2021 рік (235): вирішені позитивно 89, що становить 37,8% від загальної кількості, на 140 звернень надані відповідні роз'яснення (59,5%), відмовлено у задоволенні – 2 звернення (0,8%), знаходяться на розгляді – 4 (1,7%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:

аграрної політики та земельних відносин – 55 (23,4%), що на 15 звернень більше ніж у 2020 році (40), найбільш актуальні у даній сфері питання – щодо виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, виплати орендної плати за землю;

соціального захисту населення – 40 (17%), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

комунального господарства – 53 (22,5%), що на 21 звернення більше ніж у 2020 році (21), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, експлуатації та ремонту житла.

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У 2021 році громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: особи з інвалідністю ІІ групи – 2; особи з інвалідністю ІІІ групи – 2; учасники бойових дій – 6; члени багатодітних сімей – 4; інші категорії – 221.

За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 31, працівники бюджетної сфери – 8; робітники – 3; підприємці – 1, служителі релігійної організації – 1, інші категорії – 191;

Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.

У 2021 році до селищної ради надійшло 27 звернень громадян щодо діяльності органів місцевого самоврядування, що на 26 звернень більше у порівнянні з 2020 роком.

Протягом 2021 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 18 звернень, що на 9 звернень більше ніж за відповідний період
2020 року (9). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли у 2021 році (235), складає 7,6% (18), у 2020 році (85) – 10,5% (9).

Найбільше дзвінків від населення отримано із: смт Пантаївка – 8 (44,4%), с. Диківка – 3 (16,6%). Надійшло 7 звернень від жителів інших населених пунктів області – (38,8%).

Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 21 звернення.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2021 році (21), складає 8,9%.

Найбільше дзвінків населення отримано із: с. Диківка – 11 (52,3%),
смт Пантаївка – 6 (28,5%), с. Ясинуватка – 2 (9,5%), від жителів інших населених пунктів області надійшло 2 звернення – (9,5%).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь