СОЦІАЛЬНА ТРАНСПОРТНА ПОСЛУГА «СОЦІАЛЬНЕ ТАКСІ»
Метою надання даної послуги населенню є – поліпшення транспортної доступності мешканців нашої громади до різних об’єктів інфраструктури в межах району, області.
Транспортні послуги мешканцям нашої громади надає комунальна установа «Центр надання соціальних послуг Приютівської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області» (далі-Центр), яка в своїй структурі має транспортну службу «соціальне таксі».
Послуга «соціальне таксі» надається за рахунок бюджетних коштів незалежно від сімейного стану та доходів.
Транспортна послуга надається особам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, які мають порушення опорно-рухового апарату, органів зору та інших маломобільних груп населення, які знаходяться на обслуговуванні у Центрі.
Доставка клієнтів служби «соціальне таксі» здійснюється до наступних соціально значимих об'єктів інфраструктури:
- органи державної влади та органи місцевого самоврядування;
- органи судової влади і прокуратури;
- установи соціального захисту та соціального обслуговування населення;
- установи охорони здоров'я;
- установи культури, освіти;
- лікувально-профілактичні заклади;
- житлово-комунальних установ;
- вокзалів;
- інші заклади соціальної сфери.
Забороняється перевезення до магазинів та ринків, інших закладів та установ з метою вирішення побутових питань, а також перевезення членів сімей отримувачів послуги «соціальне таксі».
Для зручності замовлення послуги «соціальне таксі» у Центрі створена телефонна лінія (+380988540935), яка працює з понеділка по п’ятницю у робочі години. Замовити дану послугу також можна через соціальних працівників, які працюють на території населених пунктів громади або ж через офіційну веб-сторінку КУ «ЦНСП Приютівської селищної ради» в соціальній мережі Facebook за адресою: https://www.facebook.com/kucnspps/
При наданні послуги «соціальне таксі», в разі потребі, замовник забезпечується супроводжуючою особою з числа соціальних робітників чи працівників Центру.
Перед посадкою в автомобіль отримувач послуги повинен пред'явити водію або соціальному працівнику (робітнику) документ, який підтверджує особу.
Замовник послуги «соціальне таксі» має право на:
- повагу, компетентність, неупереджене ставлення з боку працівників Центру;
- якісне надання соціальної послуги;
- вчасний та професійний розгляд Центром особистих заяв та скарг.
Замовник повинен:
- про відмову від транспортної послуги невідкладно повідомити Центр за телефоном особисто чи через соціального працівника;
- з повагою ставитись до працівників Центру;
- бережливо ставитись до майна Центру.