A A A K K K
для людей із порушенням зору
Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради у І півріччі (січень - червень) 2021 року

Дата: 29.07.2021 14:44
Кількість переглядів: 365

 

Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради
у І півріччі 2021 року

 

Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року  № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" структурні  підрозділи селищної ради у І півріччі 2021 року проводили роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський обласний контактний центр.

 

До селищної ради станом на 01 липня 2021 року надійшло 125 звернень громадян, що на 92 звернення більше ніж у 2020 році (33).

Через органи влади до селищної ради надійшло 30 звернень, у тому числі: через облдержадміністрацію – 18, через Кіровоградський регіональний контактний центр – 12, з них 7 – звернення на Урядову гарячу лінію.

Через уповноважену особу – 1, через інші органи влади, а саме від інших органів, установ, організацій – 6, поштою (електронною поштою) – 88, з них 15 колективних звернень, що становить 12% від загальної кількості звернень (125). Повторні звернення до селищної ради не надходили.

Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша їх кількість звернень надійшла від жителів: смт.  Пантаївки – 44 (35,2%), с. Диківки – 20 (16%), від жителів інших населених пунктів області – 10 (8%). Найменша кількість звернень надійшла від жителів с. Бандурівки  – 5 (4%) с. Морозівки  – 4 (3,2%), с. Ясинуватки – 3 (2,4%).

До селищної ради у І півріччі 2021 році надходили інформаційні запити – 34 (27,2%); заяви – 76 (60,8%) та скарги – 15 (12%). Зауваження та пропозиції не надходили.

Із усіх звернень, які надійшли селищної ради у І півріччі 2021 року (125): вирішені позитивно 58, що становить 46,4% від загальної кількості,
на
48 звернень надані відповідні роз'яснення (38,4%), відмовлено у задоволенні10 звернень (8%).

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:

аграрної політики та земельних відносин – 37 (29,6%), що на 27 звернення більше ніж у 2020 році (10), найбільш актуальні у даній сфері питання – щодо виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, виплати орендної плати за землю;

соціального захисту населення – 23 (18,4%), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати соціальної допомоги, субсидій;

комунального господарства – 26 (20,8%), що на 16 звернень більше ніж у 2020 році (10), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, будівництва та ремонту доріг, експлуатація та ремонт житла.

Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень та забезпечено проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

У І півріччі 2021 року громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради 4 рази, а саме: учасники бойових дій – 3; члени багатодітних сімей – 1.

Громадяни цієї категорії зверталися з питань надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.

У І півріччі 2021 року до селищної ради надійшло 9 звернень громадян щодо діяльності органів місцевого самоврядування, що на 8 звернень більше у порівнянні з 2020 роком.

У І півріччі 2021 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 7 звернень, що на 1 звернень менше ніж за відповідний період
2020 року (8). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли у І півріччі 2021 році (125), складає 5,6% (7), у 2020 році (33) – 3% (1).

Найбільше дзвінків від населення отримано із: с. Диківки – 3 (2,4%),
смт Пантаївки – 2 (1,6%). Надійшло 2 звернення від жителів інших населених пунктів області – (1,6%).
Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 5 звернень.

Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2021 році (5), складає  4%.

Найбільше дзвінків населення отримано із: с. Диківки – 2 (1,6%),
с. Ясинуватки – 1 (0,8%), від жителів інших населених пунктів області надійшло 2 звернення – (1,6%).

Робота із зверненнями громадян в селищній раді знаходиться на постійному контролі у керівництва.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь