Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Рішення селищної ради №25 «Про утворення Центру надання адміністративних послуг як постійно діючого робочого органу Пантаївської селищної ради та затвердження його структури й Положення про нього»

Кількість переглядів: 289
Скликання: 8 скликання
Сесія: 2 Сесія
Тип документу: Рішення селищної ради
Дата: 16.12.2020
Номер документу: 25
Назва документу: Про утворення Центру надання адміністративних послуг як постійно діючого робочого органу Пантаївської селищної ради та затвердження його структури й Положення про нього
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.21 МБ)

Фото без опису

РІШЕННЯ

ПАНТАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ДРУГОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ

ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ

 

від 16 грудня 2020 року                                                                                             № 25

смт. Пантаївка

Про утворення Центру надання адміністративних

послуг як постійно діючого робочого

органу Пантаївської селищної ради та затвердження

його структури й Положення про нього 

 

На виконання статті 12 Закону України "Про адміністративні послуги", відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013  №118 "Про затвердження Примірного Положення про центр надання адміністративних послуг", керуючись статтями 26, 42, 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",

 

СЕЛИЩНА РАДА ВИРІШИЛА:

 

  1. Утворити Центр надання адміністративних послуг Пантаївської селищної ради (далі – Центр або ЦНАП) як постійно діючий робочий орган Пантаївської селищної ради.
  2. Утворити відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної  ради та затвердити відповідну організаційну структуру, що опікується питаннями організації діяльності ЦНАП, координації його роботи, матеріально-технічного забезпечення та висвітлення інформації про діяльність робочого органу (Додаток 1).
  3. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг Пантаївської селищної ради  (Додаток 2).
  4. Затвердити Положення про відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної  ради (Додаток 3).
  5. Відділи, структурні підрозділи Пантаївської селищної ради інші суб’єкти надання адміністративних послуг (далі – СНАП) взаємодіють з відділом "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної ради з питання забезпечення діяльності Центру надання адміністративних послуг як постійно діючого робочого органу щодо надання адміністративних послуг населенню.
  6. Визначити, що ЦНАП та відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної ради, розміщується в адміністративній будівлі Пантаївської селищної ради за адресою: 28023, Кіровоградська обл., Олександрійський р-н смт. Пантаївка, вул. Миру,7А
  7. Координацію та контроль за діяльністю Центру надання адміністративних послуг як постійно діючого робочого органу покласти на заступника з питань діяльності виконавчих органів Пантаївської селищної ради.
  8. Дане рішення оприлюднити його на інформаційному стенді Пантаївської селищної ради.
  9. Дане рішення стає чинним з дня його оприлюднення.
  10. Контроль за виконанням цього рішення покласти на комісію з питань освіти, молоді, спорту, охорони здоров’я, культури, соціального захисту населення.

 

 

Селищний голова                                                                                       Ігор БУЛЬБА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              Рішення селищної ради

                                                                                              від 16 грудня 2020 року №25

 

 

Структура відділу "Центр надання адміністративних послуг населенню"

виконавчого комітету Пантаївської селищної ради

 

Відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню"

1. Начальник відділу

-

1 штатна одиниця

2. Адміністратор

-

5 штатних одиниць

3. Державний реєстратор

-

1 штатна одиниця

РАЗОМ

 

7 осіб

 

Структура ЦНАП Пантаївської селищної  ради (робочий орган)

 

  1. Відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню" виконавчого комітету Пантаївської селищної ради – керівництво та відповідальність за організацію діяльності Центру.
  2. Представники  відділів Пантаївської селищної ради, які працюють через адміністраторів ЦНАП, та інших структурних підрозділів (за потреби) - за взаємодією з відділом.

 

 

Секретар селищної  ради                                                                   Олександр ОВСЯНІК          

                                                             

 

 

 

 

                                                                           ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              Рішення селищної ради

                                                                                              від 16 грудня 2020 року №25

                                                                                             

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг Пантаївської селищної ради

 

  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1 Центр надання адміністративних послуг Пантаївської селищної ради (далі – Центр або ЦНАП) утворений з метою забезпечення надання адміністративних послуг. ЦНАП діє, як постійно діючий робочий орган Пантаївської селищної ради.

1.2. Для здійснення матеріально-технічного та організаційного забезпечення діяльності ЦНАП у структурі селищної ради утворюється відділ "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної ради, на який покладено здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності ЦНАП.

1.3. Рішення щодо утворення, ліквідації або реорганізації ЦНАП, як постійно діючого робочого органу селищної  ради, приймається Пантаївською селищною радою.

1.3 ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та Законами України "Про місцеве самоврядування", "Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про адміністративні послуги", "Про державну реєстрацію юридичних і фізичних осіб-підприємців", " "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", "Про звернення громадян", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про захист персональних даних", "Про запобігання корупції", актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, положенням про ЦНАП.

 

  1. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

 

2.1 Відповідно до мети створення ЦНАП, його основними завданнями є:

2.1.1 організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2.1.2 спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

2.1.3 забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

2.2. ЦНАП забезпечує надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.2.3. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається рішенням Пантаївської селищної ради.

2.4. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, суб’єктами надання яких є структурні підрозділи Пантаївської селищної ради, іншими СНАП визначається Пантаївською селищною радою.

2.5. ЦНАП за рішенням Пантаївської селищної ради, також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій, скарг та надання консультацій розгляд яких віднесено до повноважень селищної  ради, при якому утворено такий Центр та на підставі узгоджених рішень з іншими СНАП.

2.6. У приміщенні, де розміщується ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення. Добір суб’єктів господарювання для надання супутніх послуг здійснюється органом, що утворив Центр, на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна. Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов’язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

2.7 ЦНАП повинен бути облаштований у місцях прийому суб’єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.

2.8 Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в центрі звертається до адміністратора ­ посадової особи Пантаївської селищної ради, яка організовує надання адміністративних послуг.

2.9 Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою. Кількість адміністраторів, які працюють в ЦНАП, затверджується селищною радою.

2.10 Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП.

2.11. Основними завданнями адміністратора є:

2.11.1 надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

2.11.2 прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України  "Про захист персональних даних";

2.11.3 видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

2.11.4 організація забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

2.11.5 здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

2.11.6 надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

2.11.7 складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках передбачених законом;

2.11.8 розгляд звернень та запитів громадян, підприємств, установ, організацій в порядку, передбаченому чинним законодавством України, забезпечення виконання вимог законодавства України про доступ до публічної інформації.

2.12. Адміністратор має право:

2.12.1 безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

2.12.2 погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах  влади та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних";

2.12.3.інформувати керівника ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

2.12.4. посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

2.12.5. порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи ЦНАП.

2.13. Державний реєстратор має печатку, зразок та опис якої встановлюється Міністерством юстиції України. Державний реєстратор самостійно приймає рішення за результатом розгляду заяв про державну реєстрацію прав та їх обтяжень. Втручання в діяльність державного реєстратора, крім випадків, передбачених законодавством України, забороняється і тягне за собою відповідальність згідно із законом.

2.14. Повноваження державного реєстратора, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", з прийому документів для надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та видачі оформлених результатів їх надання, передбачені Законом України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень", з видачі та прийому документів покладаються на начальника відділу, а також можуть покладатись на адміністраторів відділу ЦНАП (у разі потреби).

2.15. З метою забезпечення належної доступності адміністративних та дозвільних послуг можуть утворюватися віддалені місця, територіальні підрозділи для роботи працівників такого центру. При створені таких місць дотримуються вимоги організації надання адміністративних послуг, які визначені Законом України "Про адміністративні послуги" (стенди, вивіски, графік роботи, бланки заяв, зразки їх заповнення, зони очікування та інше).   

2.16. За рішенням органу, який утворив ЦНАП, в ньому також  може здійснюватися:

 - прийняття звітів, декларацій, скарг;

 - надання консультацій;

- прийняття та видача документів, не пов’язаних з наданням адміністративних послуг;

- довідок;

- прийом громадян;

- та інших послуг.

2.17. ЦНАП як постійно діючий робочий орган очолює начальник відділу "Центр  надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної ради. На начальника відділу, як керівника структурного підрозділу, покладаються здійснення функцій з керівництва та відповідальність за організацію діяльності ЦНАП. Начальник відділу призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою.

2.18. Керівник ЦНАП – начальник відділу "Центр надання адміністративних послуг населенню" Пантаївської селищної ради відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:

2.18.1. здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь