Пантаївська громада
Кіровоградська область, Олександрійський район

Рішення виконавчого комітету №1 «Про організацію харчування дітей у закладах освіти Пантаївської селищної ради у ІІ півріччі 2020/2021 н.р.»

Кількість переглядів: 1074
Скликання: 8 скликання
Сесія: 1 Сесія
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата: 26.01.2021
Номер документу: 1
Назва документу: Про організацію харчування дітей у закладах освіти Пантаївської селищної ради у ІІ півріччі 2020/2021 н.р.
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.15 МБ)

 

РІШЕННЯ

ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ПАНТАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ

ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

від 26 січня 2021 року                                                                 № 1

смт. Пантаївка

 

 

Про організацію харчування дітей

у закладах освіти Пантаївської

селищної ради у ІІ півріччі 2020/2021 н.р.

 

 

На виконання пункту 3 статті 56 Закону України "Про освіту", пункту 3 статті 32 Закону України "Про загальну середню освіту", Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 02 лютого 2011 року № 116, Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 01 червня
2005 року № 242/329, Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17 квітня 2006 року
№ 298/227 (із змінами та доповненнями), наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15 серпня 2006 року
№ 620/563 "Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах", наказу управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації
від 24 липня 2020 року № 310-од "Про стан організації харчування учнів закладів загальної середньої освіти області", з метою забезпечення учнів раціональним харчуванням, збереження здоров'я дітей, запобігання виникнення захворювань органів травлення

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВИРІШИВ:

 

1. Керівникам закладів освіти селищної ради:

1) до 30 березня  2021 року:

вжити заходи щодо впровадження нових технологій приготування їжі, форм і методів організації харчування та обслуговування учнів;

забезпечити впровадження постійно діючих процедур, заснованих на принципах аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) та дотримання санітарного законодавства та безпечності харчових продуктів у закладах освіти;

2) з 25 січня 2021 року за рахунок коштів місцевого бюджету забезпечити безкоштовним гарячим харчуванням за наявності підтверджуючих документів наступні категорії:

дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям";

дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних і інклюзивних класах;

учнів, батьки яких загинули під час участі в АТО;

учнів, батьки яких беруть участь в АТО, та які брали безпосередньо участь в АТО;

учнів, які мають статус переселенців з Луганської та Донецької областей;

учнів, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

учнів 1-4 класів не пільгових категорій;

3) з 28 січня 2021 року за рахунок коштів місцевого бюджету забезпечити безкоштовним гарячим харчуванням дітей з сімей, які потрапили в складні життєві обставини, за наявності підтверджуючих документів;

4) право на одержання безкоштовного харчування дітям пільгових категорій надавати з дня подачі документів, які підтверджують відповідний статус. На підставі поданих документів видати наказ, відповідний список учнів надати в шкільну їдальню;

5) організувати харчування учнів 5-11 класів, які не підлягають безкоштовному, за рахунок батьківських коштів;

6) встановити батьківську плату за харчування учнів не пільгових категорій закладів загальної середньої освіти в розмірі 15 грн. на дитину;

7) встановити вартість харчування для вихованців закладів дошкільної освіти в розмірі 40 грн. (16 грн. – батьківська плата, 24 грн. – за рахунок коштів місцевого бюджету);

8) затвердити графік та режим харчування дітей, враховуючи нормативні вимоги, а саме:

учні 1-4 класів загальноосвітніх закладів та учні пільгових категорій забезпечуються одноразовим харчуванням;

режим харчування учнів, які харчуються за власні кошти, визначається керівником закладу за заявою батьків виходячи з можливостей шкільної їдальні та Тимчасових рекомендацій головного санітарного лікаря;

9) облік та звітність про використання коштів проводити відповідно до чинного законодавства. Звіти по харчуванню надавати до централізованої бухгалтерії відділу освіти, культури, молоді та спорту до 20 числа поточного місяця;

10) зобов’язати працівників кухні вести щоденний облік дітей, охоплених пільговим харчуванням;

11) здійснювати жорсткий і дієвий контроль за кількістю та якістю продуктів харчування, які надходять до закладу освіти, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування, станом їх зберігання;

12) контролювати якість готових страв, їх відповідність щоденному меню, виконання норм харчування;

13) заборонити замовляти, приймати та використовувати м’ясо та яйця водоплавної птиці, м’ясо, яке не пройшло ветеринарного контролю, м’ясні обрізки, субпродукти (діафрагму, кров, легені, нирки, голови тощо), за винятком печінки та язика, а також свинину жирну, свинячі баки, річкову та копчену рибу, гриби, соуси, майонез, вироби у фритюрі, у тому числі чіпси, вироби швидкого приготування, газовані напої, квас, натуральну каву, кремові вироби, вершково-рослинні масла та масла з доданням будь-якої іншої сировини (риби, морепродуктів тощо). Заборонити використовувати продукти, що містять синтетичні барвники, ароматизатори, підсолоджувачі, підсилювачі смаку, консерванти;

14) щомісячно заслуховувати питання організації харчування в закладах освіти на виробничих нарадах;

15) затвердити наказом по закладу освіти склад комісії з бракеражу продуктів харчування та визначити її завдання.

 

2. Директору закладу дошкільної освіти "Веселка" СТУПІ Інні Станіславівні розробити та затвердити нове меню згідно нової вартості харчування для вихованців закладів дошкільної освіти з 01 лютого 2021 року.

 

3. Комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини:

1) проводити оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування;

2) приймати продукти харчування та продовольчу сировину лише за наявності супровідних документів, які підтверджують відповідність даної продукції;

3) при виявленні недоброякісного будь-якого продукту комісійно складати акт у трьох примірниках та недоброякісну продукцію разом із актом повертати постачальнику;

4) при виявленні матеріально відповідальною особою нестачі або надлишку одного з видів продуктів надалі приймання продуктів здійснювати за участю представника постачальника із оформленням акту приймання (у трьох примірниках).

 

4. Медичній сестрі:

1) під час складання меню-розкладки дотримуватись норм виходу готових страв відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22 листопада 2004 року № 1591 "Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах" з урахуванням змін, передбачених чинним законодавством;

2) знімати пробу страв за півгодини до видачі їжі відповідно до переліку страв, наведеному в меню-розкладі, при цьому визначати фактичний вихід страв, їх температуру, смакові якості, консистенцію, запах, результати зняття проби вносити до Журналу бракеражу готової продукції;

3) контролювати дотримання технології приготування страв кухарями;

4) контролювати виконання норм харчування у закладах загальної середньої освіти, щомісяця проводити аналіз їх виконання відповідно до  затвердженого набору продуктів. За необхідності проводити коригування із зазначенням в Журналі обліку виконання норм харчування;

5) розміщувати завірене керівником закладу освіти щоденне меню із зазначенням виходу кожної страви поруч з вікном видачі їжі з харчоблоку та в інформаційних куточках для батьків;

6) контролювати безпечність та якість продуктів та продовольчої сировини, які надходять до закладу, реєструвати в Журналі бракеражу сирих продуктів відомість про якість продуктів, що швидко псуються;

7) бути присутньою під час контрольної зачистки свіжих овочів. Результати обробки, відходи після обробки до другої термічної обробки риби, м’яса зазначити у Зошиті обліку відходів;

8) контролювати санітарний стан харчоблоку у закладах освіти та своєчасне проходження медичних оглядів працівниками харчоблоку;

9) забезпечити контроль за дотриманням правил особистої гігієни персоналом, проводити щоденний температурний скринінг, перевіряти наявність гнійничкових захворювань і гострих респіраторних інфекцій у працівників харчоблоку.

 

5. Комірнику:

1) нести повну персональну відповідальність за якість та асортимент   продуктів харчування та продовольчої сировини, які прийнято до закладу, відповідно до вимог технічної, якісної характеристики продуктів харчування за додержанням вимог зберігання. Здійснювати відповідний облік продуктів;

2) контролювати умови доставки продуктів харчування та продуктової сировини до закладів освіти;

3) забезпечувати двотижневий запас продуктів тривалого терміну зберігання;

 

6. Кухарю:

1) забезпечити відповідальність за зберігання та використання денного запасу продуктів, повноту закладки і вихід страв, якість і своєчасне приготування їжі, дотримання технології приготування, відбір та зберігання добової проби страв, правил особистої гігієни, санітарного стану харчоблоку;

2) проводити контрольну зачистку свіжих овочів у присутності медичного працівника чи особи, відповідальної за організацію харчування;

3) забезпечити відбір добових проб кожної страви раціону та зберігати упродовж доби до закінчення аналогічного прийому їжі наступного дня;

4) видавати готові страви тільки після проби медичною сестрою або особою, відповідальною за організацію харчування, та з її дозволу, відповідно до затвердженого графіка видачі їжі з харчоблоку, тільки в посуд із відповідним маркуванням;

5) суворо дотримуватися санітарно-гігієнічних та протиепідемічних вимог під час зберігання, кулінарної обробки продуктів харчування, дотримуючись послідовності виробничого процесу та технології приготування їжі для дітей;

6) не допускати на харчоблок сторонніх осіб, персонал без санітарного одягу;

7) власним підписом засвідчувати у Журналі здоров’я працівників харчоблоку відсутність дисфункції кишечника та гострих респіраторних інфекцій;

8) використовувати тільки за призначенням обладнання, посуд та інвентар харчоблоку.

 

9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту селищної ради.

 

 

 

Селищний голова

 

                        Ігор БУЛЬБА

Керуючий справами (секретар)

виконавчого комітету селищної ради

Олександр СЕРГЄЄВ

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь