Про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до селищної ради за 2022 рік.
Відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Пантаївська селищна рада у 2022 році проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадянина на звернення у письмовому вигляді, через засоби електронного зв'язку (електронне звернення), викладене громадянином на особистому прийомі або засобами телефонного зв'язку через Урядову "гарячу лінію", Кіровоградський регіональний контактний центр.
До селищної ради протягом 2022 року надійшло 98 звернень громадян, що на 137 звернень менше ніж у 2021 році (235).
Безпосередньо до керівництва селищної ради під час особистих прийомів громадян, звернулося 8 осіб, що на 1 звернення менше ніж у 2021 році (9). Особисто селищним головою було розглянуто 5, що на 3 звернення менше у порівняні з 2021 роком (8). Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях на особистому прийомі - призначення та виплата матеріальної допомоги.
За 2022 рік до селищної ради надійшло 98 звернень, серед яких –
62 поштою, 8 – надано громадянами на особистих прийомах, через органи влади – 28, з них: через Кіровоградський регіональний контактний центр – 15, Урядову гарячу лінію – 13. Колективних звернень – 5, що становить 5,1% від загальної кількості звернень (98). Повторні звернення до селищної ради не надходили.
Аналіз надходжень заяв громадян за місцем їх проживання свідчить про те, що найбільша кількість звернень надійшла від жителів: смт Пантаївка – 51 (52%), с. Диківка – 7 (7,14%), с. Бандурівка – 4 (4,08%), від жителів інших населених пунктів області та країни – 4 (4,08%), найменша кількість звернень надійшла від жителів с. Морозівка – 2 (2,04%), с. Ясинуватка – 2 (2,04%).
До селищної ради 2022 році надходили: заяви – 97 (98,9%) та скарги – 1 (1,01%). Зауваження та пропозиції не надходили.
Із усіх звернень, які надійшли селищної ради за 2022 рік (98): вирішені позитивно 39, що становить 39,7% від загальної кількості, на 52 звернення надані відповідні роз'яснення (53%), звернення, що пересилаються за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" – 7 (7,14%).
Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях це:
соціального захисту населення – 50 (51%), що на 10 звернень більше ніж за відповідний період 2021 року (40), з них найбільша кількість питань – щодо призначення і виплати матеріальної допомоги та надання гуманітарної допомоги;
комунального господарства – 18 (18,3 %), що на 35 звернень менше ніж у 2021 році (53), найбільша кількість питань – щодо санітарного стану, благоустрою населених пунктів, теплопостачання, електропостачання населених пунктів, будинків;
екологія та природні ресурси – 5 (5,1%), що на 7 менше ніж у 2021 році (12);
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 4 (4,08 %), що на 2 менше ніж 2021 році (2);
аграрної політики та земельних відносин – 3 (3,06 %), що на 52 звернення менше ніж у 2021 році (55), найбільш актуальні у даній сфері питання – щодо виділення земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, виплати орендної плати за землю.
Взято під особистий контроль керівництва селищної ради питання розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", осіб з інвалідністю, учасників АТО та Операції об'єднаних сил на сході України. Приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
У 2022 році громадяни зазначених категорії зверталися до селищної ради, а саме: особи з інвалідністю І групи – 1, особи з інвалідністю ІІ групи – 4; особи з інвалідністю ІІІ групи – 1; члени багатодітних сімей – 5; одинокі матері – 1; інші категорії –86.
За соціальним станом авторів звернень: пенсіонери – 20, працівники бюджетної сфери – 6; робітники – 6; безробітні – 1, інші категорії – 65.
Питання, які найбільше турбували громадян цієї категорії, це – надання матеріальної допомоги на лікування та покращення матеріально-побутових умов проживання.
У 2022 році до селищної ради надійшло 4 звернення громадян щодо діяльності органів місцевого самоврядування, що на 23 звернення менше у порівнянні з 2021 роком.
Протягом 2022 року до селищної ради через Урядову "гарячу лінію" надійшло 13 звернень, що на 5 звернень менше ніж за відповідний період
2021 року (18). Частка звернень громадян на Урядову "гарячу лінію" від загальної кількості звернень, що надійшли у 2022 році (98), складає 13,2% (13), у 2021 році (235) – 7,6 % (18).
Найбільше дзвінків від населення отримано із: смт Пантаївка – 10 (10,2%), с. Диківка – 1 (1,02 %), від жителів інших населених пунктів області – 2 (2,04%).
Через Кіровоградський регіональний контактний центр (далі – контактний центр) надійшло 15 звернень.
Частка звернень громадян, які звернулися до контактного центру, від загальної кількості звернень, що надійшли до селищної ради у 2022 році (15), складає 15,3%.
Найбільше дзвінків населення отримано із: смт Пантаївка – 6 (6,12%),
с. Диківка – 4 (4,08%), від жителів інших населених пунктів області надійшло
5 звернень – (5,1%).
Актуальні питання, які цікавили громадян, що звертались через Урядову "гарячу лінію" та через Кіровоградський регіональний контактний центр – надання гуманітарної допомоги внутрішньо переміщеним особам (11).
Узагальнені відомості про організацію роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на офіційному веб-сайті селищної ради в рубриці звернення громадян.
Робота із зверненнями громадян на території Пантаївської громади знаходиться на постійному контролі у керівництва селищної ради